underbara ni.

på sistone så har min uppdatering varit totalt obefintlig. jag har liksom inte haft tid till att sitta vid en dator och skriva, utan all tid har lagts på kalle, stella och att fixa på vår gård.
 
trots det är ni några tappra själar som varit här och tittat varje dag och när jag skrev ett inlägg igen i tisdags efter långt uppehåll så sköt statistiken i höjden; massa massa läsare!! 
 
jag ska försöka bättra mig lite framöver ;)
 
för övrigt så poppar det upp idéer i mitt huvud till höger och vänster gällande vår gård. finns så mycket man kan göra :D tooooklängtar till våren när vi ska börja köra igång med lite projekt i stallet.
 
annars så är det troligen 3 nya hästar på gång till stallet. spännande och verkar som riktigt goa människor som har dem. gilla på det! 
 
 
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Emelie

Sv: Jag brukar svara på min blogg bland kommentarerna. Men du kanske inte ser sånt? :o eller så har jag slarvat på svarfronten :)

Kallblodet sålde jag, det fungerade inte riktigt.. Jag jobbar 50% på en Granngården/Lantmännen butik. Resten driver jag eget företag som hästfysioterapeut :) www.equitreat.se

2014-01-09 @ 21:52:16
URL: http://semlur.blogg.se
Postat av: Frieda

Så mysigt med egen gård! Verkar som att du trivs bra! Hur går det med lilla Stella? Valpar brukar ju växa som sjutton :)
Jag optimerar intäkter, sitter bara med siffror, hela dagarna :) galet kul!! :)

2014-01-10 @ 07:45:24
URL: http://gaaaalet.blogg.se
Postat av: Olivia Gustavsson

sv. åh tqack :D

nej vi har faktiskt jätte dåligt med tävlingar.. men kul att ni har många :D

2014-01-10 @ 08:02:30
URL: http://oliiviiagustavsson.se
Postat av: Camilla Danielsson

Det är ju det bästa med bloglovin man ser ju på engång när någon skriver igen =D

SV: ne jag gillar ju inte det så mkt, men i skogen är mkt roligare än på banan

2014-01-10 @ 12:10:05
URL: http://bbqridtravare.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0