svar på kommentarer.

ni som svarar på mina kommentarer i er egen blogg; jag ser inte det så vore superduperglad om ni ville svara tillbaka i min egen blogg. och så kan ni ju passa på att titta in och läsa hos mig med ;) haha.
 
i helgen hämtar vi nog en lastbil med grus för att grusa upp ingångarna i hagarna. allt det här konstanta regnet i veckor har så klart satt sina spår i hagarna. så otroligt trååååkigt med regn :(
 
men i helgen ska det komma snö också. så blir det ÄNNU blötare ;)
 
vad har ni för planer i helgen? 
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

I helgen är det fullt upp.
Imorgon ska en tjej hälsa på Raski eventuellt bli medryttare sen dop på eftermiddagen.

Söndag stallet sen fira mammas födelsedag. :P

Usch ha leran är hemsk!

2014-01-10 @ 13:06:30
URL: http://eriikapettersson.blogg.se
Postat av: sussi

haha.... ja fattar absolut inte vitsen med å svara i sin egen blogg... Lixom duuh... har de inte lämnat nån kommentar till mig går ja inte tebax till deras bloggar så de så :P haha
....jp då de har ja :) tack...

2014-01-10 @ 15:07:55
URL: http://siouxzie.blogg.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0