G R Y M träning!!

wow vilken träning kalle och jag hade i söndags. vilken känsla, vilket steg. kändes som jag satt på totilas eller något, wohooo! kalle kan minsann :)
 
framridningen till vår allra första lokala dressyrtävling 2008.
 
hoppas jag kan locka fram det steget på egen hand också. på söndag är det tävling. på hemmaplan. skönt, tycker många. hemskt, tycker jag :P kalle vill gärna leka pajas på hemmaplan nämligen...
 
svårt, svårt, svårt. jämföra, fundera, tänka framåt...
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika Pettersson

Härligt!! :D

SV:
Personlig assistent. :)
Har fått ett sommar vikariat på fyra veckor.
I slutet av juli & början av augusti.

Så blir jobb, jobb, sen skola.
Har jag tur får jag hoppa in o jobba extra före, men framför allt oxå efteråt.

Har provjobbt idag och har två tillfällen inbokade.
Förhoppningsvis kan jag få provjobba lite mer för o vara 100% säker på jobbet när jag väl börjar vecka 29e. :)

2013-05-29 @ 21:20:23
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/
Postat av: Anna

Du får försöka hålla han på mattan! Rid noggrant och koncentrerat så ska du se att ni fixar det där kvalet :)
Sv: Jo han har fått gå i hage hela tiden och jag får promenera med honom varje dag! Så det känns bra, då tappar han inte lika mycket som om han hade helvilat. Jag själv gillar stallpellets jättemycket. Vi hade det tidigare i stallet men har nu bytt till kutterspån, men jag har köpt in stallpellets själv som jag blandar in i spånet. Det blir faktiskt riktigt bra, fluffigt men ändå ganska tungt vilket behövs när man har en tung farbror som Amo. Koppla fix är en uppfinning som jag läste om i Equipage, två pinnar som gör det lättare att koppla finkan om man är själv. Man her en pinne på kulan och en på kulhandsken och så är det lättare att backa rakt på kulan :) Billigt och hittills så tror jag det är en bra grej!

2013-05-29 @ 21:43:30
URL: http://dressyranna.blogg.se
Postat av: Anita

Sv: Min ponny är Gråskimmel :)

2013-05-29 @ 22:21:15
URL: http://siliiins.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vad roligt att det gick bra, nu gäller det bara att hitta ett sätt för att få fram dom igen =)

Jo täcke är ju klart bäst men vill inte att mina ska behöva ha det eftersom dom står med täcke resten av året oxå. Skönt att lufta pälsen lite =D

2013-05-30 @ 08:20:38
URL: http://bbqridtravare.blogg.se
Postat av: tess

Jättefin gång :)

2013-05-30 @ 09:39:59
URL: http://www.nattstad.se/Pregzilla

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0