avklarat för den här gången!!

nu tar jag av armbågsskydden, knäskydden, hälseneskydden och pustar ut för den här gången. antagligen lär det dröja tills nästa gång dessutom ;)
 
idag kl.06:00 satte vi oss nämligen i bilen och körde till gekås i ullared! :) framme kl.08 och klar strax efter kl. 10. gilla på det!
 
tycker det är kul att åka till gekås ibland. inte för ofta bara, man ska känna starkt för att åka dit när det väl blir av :)
 
i hästväg köptes inte så mycket men det som fick komma med hem:
 
* en uppsättning foderhinkar (3 st) med lock, kan man aldrig få för många av!
* krafft e-vitamin
* transportgrimskaft (används inte bara vid transporter; hänger också vattenhinkar med dem!)
* mörkblå jeansridbyxor, helskodda
* brun softpilétröja
* en borste :)
 
vad tycker ni om gekås? 
 
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Har bara varit där en gång.
Och de var många år sedan nu jag var där.
Men har hört mycket bra om de, men fy attans för köerna, så mycket folk m.m. :/
skulle aldrig palla de.

SV:
Ja, jag ska försöka hitta en medryttare p.g.a att jag hinner inte med. :(

Skola och allt de plugg jag har, stall, träning, hund & vänner går inte riktigt ihop.
så nu har två stycken provridit och tanken är att få hjälp varierat vecka för vecka.

en 1 dag i veckan i alla fall.
Vissa veckor kanske 2-3 dagar, eftersom jag nu börjat åka ner till Lund i skåne oxå.

Så nästa vecka åker jag bort fre, lör & sön då behöver jag hästvakt.
och vore skönt om Raski blev riden dom dagarna oxå i alla fall två av dagarna.

Men nu har jag ingen medryttare ännu som tar henne dom dagarna, men dom ska få provrida lite mer så får vi se. :)

2013-03-09 @ 18:21:26
URL: http://eriikapettersson.blogg.se
Postat av: sussi

de gör ja gärna men helst inte ja du vet...

äääääääääälska gekås... =)

2013-03-09 @ 18:34:50
URL: http://siouxzie.blogg.se
Postat av: Pillan

Jag älskar gekås :D Så jäkla mycket fin inredning där också.. Inte alltid man hittar så mycket på just hästavdelningen tycker jag. Lite olika....


Sv; Han är dressyrdomare och en jäkligt bra "vanlig" tränare men även superduktig inom tömkörning så det är toppen med den hjälpen :)

Jag är likadan, rider mycket bättre på träning än när man sitter för sej själv.. Då går det lite som det gör :P

2013-03-09 @ 20:06:28
URL: http://pillllans.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

Har bara varit där en gång, lite långt för oss att åka. Men önskar att det var närmre för jag gillar verkligen deras grejer och deras priser!! Köpte ett regntäcke där för typ 350 kr eller nåt sånt och det är suuuperbra. Lite tajt på Amo tyvärr :/

Sv: Tack, jo jag är blond och har ofta färgat förr men nu var det ju ett tag sen sist. Men hade tänkt mig lite mörkare dock, men detta får duga :P Erika tar för tillfället 200 kr för en halvtimma, och jag har tänkt prova träna för Natalie Oldfors som kommer hit ibland och hon tar dryga 500kr för 45min. Kristian von Krusenstierna kommer ju till Luleå med jämna mellanrum men de passen kostar nog 700 eller 800kr för 45 min men 100 kr ridhushyra och så resan dit (5mil)tillkommer så det blir ju en del. Jag hade gärna tränat för honom men får vänta tills jag får jobb så jag har råd :P Vad kostar det för dig att träna?

2013-03-10 @ 20:44:27
URL: http://dressyranna.blogg.se
Postat av: Camilla Danielsson

Låt riktigt nice!!! har bara varit där en gång men tyckt e det var kul att titta på allt =D.. Får se om vi åker dit i sommar igen eller hur vi gör, alltid skoj med lite utflykter

2013-03-10 @ 21:24:27
URL: http://bbqridtravare.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0