what a feeling.

iiiiih. jag är så glad, glad, glad! allting bara går så braaaaa :)
 
igår var vi borta i lilla ridhuset för att hoppa lite, kalleman och jag. en unghäst i stallet skulle hoppas också, så vi tänkte hoppa tillsammans. dock var unghästen lite för busig och det var lite för mycket aktivitet så blev inget hoppande för honom.
 
men kalle och jag hoppade desto mer! har inte hoppat uppsuttet sedan i somras eller något och både kalle och jag var riktigt taggade! eftersom vi inte hoppat på länge blev det förstås inga höjder eller något avancerat. vi hade 2 kryss på varsin diagonal, ca 50 cm höga. och så kom vi på dem som en 8a gång på gång.
 
och det gick sååå sååå sååå bra!!! i vanliga fall när vi hoppar brukar det vara full fart och okontrollerat för kalle tar kommandot och drar :P men igår bestämde JAG. JAG bestämde vägen till hindret, JAG bestämde farten, JAG bestämde avståndspunkten och JAG bestämde väg och fart efter hindret. det var nog ett av våra allra bästa hopp-pass måste jag säga. lätt det med allra mest kontroll i alla fall!! och detta tack vare massa coachning och peppning från marken från bästa sara som stod i vårt stall tidigare.
 
kalle var lycklig att få hoppa och jag likaså. avslutade med ett liiite högre räcke, 65 cm eller något. KUL!! :)
 
är sjuuukt taggad på att hoppa mer. ska börja leta hoppsadel igen nu på allvar, pratade med charlies idag. WEIWEIWEI!!!
bästa kalle med en annan pilot, förrförra ägaren. hoppa kan han!! :)
 
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Sandra

sv: Yesbox. Är med en Nikon D3200, fungerar helt okej i ridhuset. Dock är det nybyggt och rätt ljust, så det underlättar ju endel vid fotografering. :)

2013-01-14 @ 21:01:04
URL: http://aylen.blogg.se
Postat av: Kajsa Johansson

åh va kul att det gick så bra för er!
det är så kul när man själv kan bestämma allt.
jag saknar att hoppa, men det får nog bli lite mer till våren sen :)

2013-01-14 @ 21:17:38
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: Erika

gud va kul :D
saknar oxå o hoppa lite faktiskt kanske beror på att möjligheten inte finns nu, haha.

SV:
Ja de stämmer bra, det är ett stort växthus på bilderna. :)

2013-01-14 @ 22:28:07
URL: http://eriikapettersson.blogg.se
Postat av: Camilla

Det förstår jag vad roligt att dte gick så bra =D

2013-01-15 @ 08:35:53
URL: http://bbqridtravare.blogg.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0