blir tokig!!!

alltså, jag blir toooookig på alla dessa transporter. vet inte var man ska kolla snart. finns så mycket att välja på. pyttsan, det här är svåååårt :(
 
men men, tids nog ska jag väl hitta något vettigt i alla fall hoppas jag!
 
någon förresten som vet om man kan sätta i thule bakbommar i en star trailer? :)
 
NÄSTA HELG ÄR DET TÄVLINGSDEBUT FÖR ÅRET!!! taggaaaaaaa!
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Camilla Danielsson

Ååå gud vad roligt, hoppas någon kan följa med och fota vore super kul att se =D...

Inte lätt med nått som har med hästar att göra, finns alltid massa olika saker som är bra på olika sätt, tyvärr vet jag inte nått om bommarna, har dörrar i bak på min...

SV: ja täcket är utgående så dom hade satt ner det 150:- eller nått sånt ska beställa ett till på måndag om det finns kvar till Bettan...

ryttargården är dom som säljer svea, finns säkert flera oxå...

2013-02-23 @ 14:47:00
URL: http://bbqridtravare.blogg.se/
Postat av: Erika Pettersson

Va kul att tävlingarna börjar dra igång för er nu!! :D

2013-02-23 @ 17:30:50
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0