spännande torsdag.

torsdag ser ut att bli en spännande dag.
 
kalle ska få massage, blir spännande och se vad han får för betyg den här gången :) sist var han lite stel i bogen som lossades upp. men nu tycker jag han är tokfräsch i ridningen så det blir alltså spännande!!
 
efter kalle har fått sin massage blir det också lite spännande. ser fram emot det med skräckblandad förtjusning (?!).
 
måste börja lära mig LA:3 nu också, har bara ridit det nya 1 gång eftersom vi aldrig rider LA annars nu. 
 
 
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika Pettersson

Undra vad det är du nu har på gång ? ;)
Hoppas Kalle får toppbetyg.

SV:
Oj de är ju jätte nära med 6 min!! :D
En annan åker 30 min sommar/vår, vintertid o när de är halt o jäkligt kan det ta 40 min.
åker dock buss eftersom jag inte haft/har råd o ta körkort ännu.

Men nu blir det betydligt närmre både när jag ska få skjuss o åka buss. :)
kommer bli så otroligt skönt.

2013-08-12 @ 20:42:53
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/
Postat av: Camilla

Spännande =).. Ska försöka få ut min oxå, som kan kolla Q bog han satt fast där för ett tag sen. Vill se så han inte är stel där efter nu tycker nämligen dte själv..

SV: Ja vi har ganska långt till dom ridhuset som finns "runt" oss.. Men det där ridhuset låg på gården när vi var och tränade i Tierp

2013-08-13 @ 13:33:03
URL: http://bbqridtravare.blogg.se
Postat av: sussi

spännande å höra va hon säger om busen =)

2013-08-13 @ 14:07:13
URL: http://siouxzie.blogg.se
Postat av: Cathie

Det är bra med oss!! Vi har precis njutit av sommaren och är redo för höstens tävlingssäsong nu :) Första riktiga tävlingen blir om 2 veckor :)

Vad händer efter massagen?! :) (låter hur skönt som helst med massage, kanske värt att testa på Moses och se vad han tycker)

2013-08-14 @ 14:04:22
URL: http://cathie.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0