GHS 2013

så, vilka ska till Göteborg Horse Show i år?
 
själv har jag tagit ledigt på fredag för då åker frussi och jag dit. weeee!! kulkul ska det bli! hoppas göra en himla massa fynd på mässan ;) 
 
ni som ska dit; något speciellt ni hoppas hitta på mässan? :)
 
ett av mina köp förrförra året på GHS ;)
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Nope, ska inte dit. :/
SV:
Ja de ska bli kul o träna. :D

Ja, jag tycker Kalle passar jätte bra i vitt.
Kanske p.g.a att de matchar som du säger hans bläs, vita ben osv. :)
Tycker inte du ska ändra till någon annan färg vitt på tävling tycker jag. :)

2013-04-24 @ 20:28:32
URL: http://eriikapettersson.blogg.se
Postat av: Kajsa Johansson

Nej, jag ska inte dit! Hade velat gärna velat, men men, man kan ju inte alltid få som man vill :(

2013-04-24 @ 21:22:51
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0