dagens tävling.

idag var vi iväg på tävling igen, kalleman och jag. vår hästskötare blev magsjuk under natten så vi begav oss helt enkelt iväg ensamma (det har vi ju gjort förr, allt blir lite meckigare bara!). 
 
på framridningen var kalle lite tjafsig och ville liksom bestämma själv och jag hade svårt att vara bestämd :) han ville gärna galoppera fort, och kunde gå med på att galoppera samlat också efter att huggit mot handen ngn gång :P och i traven högg han mot handen lite då och då också, plus sparkade mot spöet. han har en del egen vilja, min pålle ;)
 
vi red en msv c:2 och jag kände ju inte riktigt att vi var samspelta när vi gick in på banan. och det blev också lite tjafsigt här och var i programmet. det vi fick till bäst var galopparbetet. första enkla byten blev väldigt bra, andra skrittade jag tyvärr för många steg.
 
vår slutprocent blev 56,556 %. 
 
varken film eller bilder finns ju tyvärr inte då vi som sagt åkte ensamma.
 
nu laddar vi om 2 veckor till nästa tävling, då jag faktiskt funderar lite smått på att rida på kandar!!
 
 
älskade kalle, det är tur att du är så söt och charmig! :)
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Elin

Sv: Haha, sånt händer :) Jag är också väldigt lätt att lura... :)

Vad fina ni är! Är du nöjd med procenten ni fick eller hade du satsat på högre?

2013-04-01 @ 21:29:09
URL: http://hopelessdreaming.blogg.se
Postat av: Erika

Så kul med tävling.
Det går tyvärr inte alltid bra, bara släppa de o ladda om nu. :)

SV:
Har haft en bra helg/dagar i Lund.
Nu på väg hem , skönt de oxå.
Man saknar ju djuren massor.

2013-04-02 @ 10:04:40
URL: http://eriikapettersson.blogg.se
Postat av: sussi

finaste busen <3
är de udden om 2 veckor lr???
ja skicka gärna ett sms vill ju veta...

2013-04-02 @ 16:04:25
URL: http://siouxzie.blogg.se
Postat av: Anna

Bättre lycka nästa gång! Kul med tävling så snart igen. Här är det torrt med tävlingar... :/
Och ang fri tillgång, ja du ser ju hur det ser ut! :P Han äter och blir inte så väldigt tjock, men han trampar ner och runt väldigt mycket också så det är lite trist... men ändå skönt att slippa göra påsar, och så klart att låta han äta när han vill och hur mycket han vill!

2013-04-04 @ 20:00:25
URL: http://dressyranna.blogg.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0