ösregn., löshoppning, dyngsvett, ösregn.

usch vad jag blir depp på det här vädret. har regnat konstant sedan igår eftermiddag. endast skiftat mellan mellan lätt regn och ösregn! :(
 
blä!!
 
i morse löshoppade jag kalle. han var jättepigg och brallig och studsade runt som en tok i ridhuset. hoppade kombination med en cavaletti och en oxer. upp till 110 körde vi bara, inte hoppat på så länge. men kalle var så glad, så glad.
 
och efteråt var han så svettig, så svettig. så fick stå inne 1,5 timme eller nåt och torka och käka hö innan han fick på sig ett torrt regntäcke ut i hagen. 
 
imorgon ska vädret bli bättre så det hoppas jag på. har avverkat 3 regntäcken på det här 1,5 dygnet.
 
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Här har de oxå regnat massor. :/
i 1½ dygn har de regnat fy fasen vad jag är less på regn.

SV
Nej då de ska nog inte kunna gå sönder. :)
Hon jag beställde mig av har lackat de med något eller sprayat in de i något för de är mer lent och stabilt än de var när jag skickade iväg de.
så de är lite "hårdare" men de sitter bra o är exakt samma färg som hästarnas tagel, men mycket stabilare så måste mejla o fråga vad hon använt för o få de så stabilt för jag blev positivt överraskad :)

2012-09-23 @ 09:35:59
URL: http://eriikapettersson.blogg.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0