jaha.

jaha, då (eller för en timme sen sisådär) är man hemma från dagens tävling. red bara en klass och startade sent. skönt :)
 
kalle gick glatt in i transporten och skötte sig jättebra hela dagen! 
 
på framridningen kändes han fin och framåt och lyhörd. kändes jättepositivt. 
inne på banan kändes han också fin och lyhörd.
 
MEN domaren gillade inte oss alls. hon gillade faktiskt ingenting med oss alls. vi fick inte EN enda positiv kommentar... 
 
jag är nöjd, och jag skiter i vårt resultat den här gången. dock tyckte jag domaren kunde klämt ur sig NÅGOT positivt. menar, så kassa kan vi ju inte ha varit :P
 
film kommer, då får ni också bedömma :P
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: kajsa

huvudsaken är ju att du är nöjd! men jag säger som dig, något posetivt kunde de väl iallafall säga, för jag är säker på att ni absolut inte var så kassa!

2012-09-16 @ 20:08:38
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se
Postat av: Erika

Vilken tråkig domare! Ni är ju ett väldigt snyggt ekipage om inte annat!

2012-09-16 @ 21:14:05
Postat av: Frieda

Såklart måste det funnits något positivt att säga! Tråkig domare! Ni var säkert jättefina!!!!!!!!

2012-09-16 @ 23:33:08
URL: http://gaaaalet.blogg.se
Postat av: Mikaela

Något positivt kan man ju faktiskt alltid säga, tråkigt med dem som bara ser det negativa... Nåja, skönt att du själv är nöjd i alla fall!

Sv: Vi säljer förmodligen alla. :)

2012-09-17 @ 22:13:05
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0