bloppis!

har som sagt rensat bland mina saker och här är lite grejjer som jag säljer nu :)
ev. frakt tillkommer, men samskickar gärna :)
 
 
flugtäcke från hansbo, strl 155. fast hals, magplatta. använt 2 ggr. 200 kr.
 

fleecetäcke, grårutigt strl 165 (men mer som 155). med dubbla bogspännen, kryssgjordar och svansrem. 50 kr.
 
svarta stigläder strl dam (gissar 145 cm men kan kontrollmäta om intresse finns. 80 kr.
 
vitt vadderat schabrak, one size. använt en gång. 50 kr.
 
gelepad till sadel. använd fåtal gånger. 50 kr
 
täckesgjord, blågul. 15 kr.
 
rosa benreflexer strl full. den ena något sprucken. använda fåtal gånger. 20 kr
 
grimskaft svart/brun/vit. 15 kr.
 
dressyrgjord hansbo event, 70 cm. 50 kr.
 
blått nackludd 10 kr
leopardfärgat nosludd 10 kr
 
tränsväska, använd en gång på tävling. 40 kr
 
rosa vattenhink till exempelvis hagen. tror den rymmer 25 liter men kan dubbelkolla vid intresse. 40 kr
 
4 st rosa höpåsar. står siffran 7 på dem, men går säkert att få bort på något sätt. alla 4: 40 kr.
 
svarta frambensdamasker strl full. 35 kr
 
svängd dressyrgjord i läder. svart, strl 70 cm. 100 kr
 
stigbyglar med svängd utsida. 60 kr.
 
svarta stigläder med t-spänne. 75 kr
 
 
täckena säljs otvättade då jag inte har tillgång till maskin som kan tvätta täcken. 
samskickar gärna! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

SV
De var faktiskt dom som sa till oss att nu får ni rida ut på fältena om ni vill. :)
finns flera stycken.

Så detta är ett av dom. :)
Valde de då jag skrittade över där häromdagen o underlaget är så perfekt.
de är lagom mjukt (bara de inte regnat innan) och inte knögligt eller stenigt eller så utan perfekt.
långa trav o galopp sträckor och stora ytor. :)

Så vi har fått godkännande att rida där.
De är ju stallägaren,s mark så dom rider själva där med så. :)

2012-09-11 @ 21:20:23
URL: http://eriikapettersson.blogg.se
Postat av: sussi

oj stor utrensning ser de ut som...
saknar å köpa hästgrejer :P

2012-09-12 @ 12:30:09
URL: http://siouxzie.blogg.se
Postat av: linnea

Jag hade lätt velat ha de rosa ifall jag hade behövt några!

2012-09-12 @ 13:58:29
URL: http://iwantout.blogg.se
Postat av: kajsa

Hade gärna köpt de rosa reflexerna! Dock kanske det blir lite krångel eftersom att de behöver skickas :(

2012-09-13 @ 20:05:23
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0