skogsmullar.

kalleman och jag har en lek och skoj-vecka. så vi har varit i skogen hela veckan :) myyys och bus!! haft sällskap av marie och fanta alla dagar. så nu är kalle och fanta typ bästisar ;)
 
blivit massamassa galopp i full faaaart!! det gillas tokmycket! :) och kalle har lagt av en hel del brallar.
 
imorgon får vi se vad vi ska hitta på, tänkte motionera honom innan jobb :)
 
men visst är det dötrist att det blir mörkt så tidigt nu? :(
 
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Anna

Tack½! Vad du är gullig :)

Har ni någon mera tävling eller är säsongen över för er?

2012-10-18 @ 21:20:26
URL: http://dressyranna.blogg.se
Postat av: Erika

Jag gillar att jag har möjligheten o rida på dagarna, förmiddagar osv.
Måste vara ur trist för dom som aldrig kan rida i veckorna när det är ljust ute som jobbar/går i skola tills sen eftermiddag o så är de mörkt så tidigt.

Jag gillar ju inte mörkret så mycket så föredrar o rida när det är ljust. :)

SV
Jag gör T-rörelser om du vet vad de är ? :)
Tror jag visat i någon massage film.
över hela kroppen för de mesta, och sen i dag trök jag på lite ställen för o se hur hon reagerade.
har lärt mig massera via en utbildad hästmassör + hästfysiolog, men jag vill aldrig gå på hårt eller för fota utan man kan väl kalla att jag mer rör hästen än masserar för jag gör mest cirklar går aldrig ner i musklerna eller trycker ner fingrarna långt aldrig utan rör på utsidan.

De ger kanske inte alls någon förändring, men bokat in ultra ljuds besök nu till nästa vecka.
då jag alltid vill kolla igenom henne då o då även om de inte är något som stör utan i förebyggande. :)

2012-10-18 @ 22:02:34
URL: http://eriikapettersson.blogg.se
Postat av: sussi

åh va härligt me skogs bus =)

2012-10-19 @ 16:00:15
URL: http://siouxzie.blogg.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0