nu börjas det!

haha, vilket jäkla pass kalleman och jag hade på banan igår. helt sanslöst!!!! det var tur bara att ingen annan var på stora utebanan samtidigt som vi, för det var inte det lättaste att tygla min tokstolle !!
 
kalle var alltså helt sjukt galet taggad igår (tji fick jag som gav honom en vilodag som jag tänkte att han "behövde"). han låg på som ett ånglok och låtsades bli rädd för allt möjligt bakifrån så han fick en anledning att sprätta iväg i full fart över hela ridbanan med huvudet i vädret och svansen rakt upp ;)
 
det blev alltså inte så mycket vettigt gjort för kalle bara brallade iväg för precis allting och jag kunde inte hålla mig för skratt! så jag fick många gånger stanna och fnissande fråga kalle vad han  höll på med :P
 
idag ska vi nog våga oss på att ge oss ut i skogen bland älgarna och jägarna iklädda alla reflexer och lampor vi kan hitta och förhoppningsvis kunna dra ur lite överskottsenergi ur kalle!
 
 
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Haha, behöver han vila ? ;)
Den busen verkar alltid så pigg o glad :)

2012-10-11 @ 13:30:52
URL: http://eriikapettersson.blogg.se
Postat av: My

Härligt ändå att ban fortfarande är så pigg :) man skulle ju aldrig gissa åldern rätt ;)

2012-10-12 @ 06:47:06
URL: http://sonntags.blogg.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0