just get used to it.

jaha, nu är det bara att börja vänja sig. för med installningen (kalle sov första natten inne för hösten i natt) kommer också all den här överskottsenergin. i morse när jag släppte ut kalle hann jag knappt få av honom grimman innan han bockade iväg. riktiga bakutsparkar bjöd han på också när han bockat nästan längst bort i hagen. söte!!
 
kalle blir alltid tokpigg när han är inne nattetid. förra vintern undrade många vad jag gav honom för foder egentligen. han drog bockserier över hela ridhuset och ridbanan var och varannan dag ;)
 
men jag älskar att min fine kille har energi och livsglädje. för det smittar av sig på mig och jag får sånt härligt lyckorus!
 
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Oj då. ;)
Han får gärna sänka lite sån energi till Raski, hon börjar hitta mer o mer energi o även lagt av några bockningar, men vill ha mer energi, haha :D
men de kommer väl.

2012-10-09 @ 11:45:46
URL: http://eriikapettersson.blogg.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0