farliga ponnyer.

idag red vi på stora utebanan, ett dressyrpass. var en liten ponny som galopperade runt där som en tok med sin ryttare och även en lite större ponny. kalle tycker det här med ponnyer som springer fort är både helfestligt och livsfarligt på samma gång. så kalle spände sig och sprang med svansen rakt upp och blåste :P 
 
nästa onsdag ska vi träna för lisa igen. JAG TOKLÄNGTAR :) ska visa upp lite protokoll då också, kul! :)
 
älskar vår utebana.

 
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Haha, Kalle då. ;)

Kul med träning :D

2012-10-24 @ 15:21:56
URL: http://eriikapettersson.blogg.se
Postat av: Linnea - En blivande ridinstruktörs vardag

Jag tyckte att Pär-Ola var riktigt bra att träna för! Fick en helt annan känsla för hur jag ska rida honom i hoppningen. Det har gått bra på senare tid men jag fick verkligen känna på hur bra det kan vara :) så ja, snappade upp en hel del bra men vet inte om det är så mycket att dela med sig av då det egentligen är rätt logiska saker och riktat till just mig & min ridning :)

2012-10-25 @ 01:39:16
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: Erika

Haha! Så var han när jag hade honom också... Det fanns ett ridhus som pappa skjutsade oss till ibland, ett litet. Och jag ramlade av VARJE gång! Pga dessa ponnyer. Kul att han har barnasinner kvar :)

2012-10-26 @ 13:55:54

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0