en film skulle komma upp här idag...

... men så blir det icke!! min mobil fick nämligen frispel och hakade upp sig totalt när jag satte igång kameran på den i morse. pyttsan!!
 
löshoppade kalle i morse innan jobb. han skulle få nya dojjor så passade på att motionera honom innan dess då eftersom jag ändå skulle komma lite senare till jobb. 
 
det blev en studs-serie och kalle var, som vanligt, taggad till tusen och brallade runt. han är så jäkla söt, min busunge! :) 
 
när vi var färdiga ställde han upp sig så tjusigt så vid ingången till ridhuset och spanade ut på vad som häne därute. då var klockan strax efter 8 så det var full aktivitet med utsläpp av hästar etc på anläggningen :)
 
fin kalle med stora näsborrar :) söte!
 
 
provade också nya regntäcket som sambo fixade åt honom på gekås (jag var inte med så jag skickade bud), satt bra så jag hoppas det håller bra också, hört mycket gott om det!
 
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Åh vill oxå åka till gekås o handla. ;)
De verkar ju ha en del vettiga saker där till häst oxå inte bara oss människor.

Men skickar bud med syskonen när dom åker i stället.
Men hittills har bara schabrak där ifrån kommit hem.
Men nästa gång de blir täcke tror jag.

SV
Ja eller hur. :P
Måste få bort under halsen o lägga mer muskler på rygg o rumpa.
även om hon är musklad betydligt mer musklad på rumpan nu än tidigare, men mer behövs. :)

2012-10-22 @ 20:47:35
URL: http://eriikapettersson.blogg.se
Postat av: sussi

haha sötnos...

är tyvärr sjuk så dåligt med ork :/

2012-10-23 @ 15:31:14
URL: http://siouxzie.blogg.se
Postat av: Anna

Åh jag borde låte Amo hoppa lite någon dag... :P Jag har ju lite längre till Gekås tyvärr, men då jag var där så köpte jag ett regntäcke som är väldigt bra!

Sv: Tack :) Det kändes bra! Synd att min häst väldigt gärna vill stanna så fort man rider upp på medellinjen. Dock bara på tävling.... så jag måste vara lite mer bestämd :P

2012-10-24 @ 11:01:13
URL: http://dressyranna.blogg.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0