bra timing.

i måndags fick kalle snösulor i skorna. idag kom första snön. ganska så bra timing om jag får säga det själv ;) dock  ligger väl inte den som kom idag kvar... men ändå!
 
kalle var som en rodeohäst idag vid insläpp. haha, han såg så jäkla rolig ut!! :)
 
imorgon velar jag om vi ska ta ett pass innan jobb eller efteråt... är ju alltid gött att ha det avklarat på morgonen :)
 
lilla dusen. och jag behöver verkligen fixa nya bilder snart !
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Vi fick lite snö igår som snabb försvann.
Lite lite kvar på gräsmattorna, men de är så lite så.

Idag åker snö sulor på Raski. :)
Känns skönt att för en gångs skull vara ute i tid o slå på de och inte för sent. :P

2012-10-26 @ 10:42:20
URL: http://eriikapettersson.blogg.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0