klinikbesök bokat.

ujujuj vad dåligt med tid jag har den här veckan. fuuuuullt upp helt enkelt. igår var det heldag med jobb då vi hade leverantörsbesök som avslutades med god mat och hockey. och idag har jag ägnat kvällen åt att hjälpa mina föräldrar packa skåpbil och släp inför deras flytt imorgon (som för övrigt känns väldigt konstigt och vemodigt, att de ska flytta från mitt barndomshem...).
 
har bokat tid på klinik för kalle på tisdag. inte på grund av gallan men den ska också kollas upp då om den är kvar då. tänderna ska kollas och så ska vi samtidigt göra en hälsokontroll av min fining!! ska bli spännande :)
 
någon av er som gjort hälsokontroll "bara för att" sådär? :) 
 
kalle en vinterdag, med en prisrosett på täcket, då vi stack från tävlingsplatsen men vi råkade vinna ;)
 
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: camilla

Har faktiskt funderat på det har aldrig blivit av att göra det, men ingen dum ide faktiskt =D

SV: Ja det är underbar att bo på en gård vi bor i ett stort hus på gården på 140kvm så det räcker och blir över kan man säga =)

2012-11-15 @ 08:56:47
URL: http://bbqridtravare.blogg.se
Postat av: Erika

Jag gör ingen kontroll förens det är något som inte känns bra. :P
Men kanske något man borde införa.

2012-11-15 @ 10:53:14
URL: http://eriikapettersson.blogg.se
Postat av: Emelie

Hoppas allt är bra med Kalle! :-)

2012-11-15 @ 13:14:49
URL: http://semlur.blogg.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0