modig kalle.

idag var kalle så modig när vi var ute på tur. vi red till naturreservatet bokhultet som är så otroligt fint nu :) då måste man passera en bro som ingen häst vill gå över. kalle har bara vågat gå över när han gått efter de andra tidigare.
men idag så var det ju bara han och jag som var ute. först började han tveka och backa men då manade jag på honom och visade att det liksom var okej. och då gick han över. han var spänd och tyckte det var läskigt men jag berömde honom för varje steg. kalle var så stolt efteråt för han hade varit så modig :)
vi hade en toppenmysig tur i bokskogen med massa trav och härlig galopp. vi mötte människor som var ute och gick, sprang, med hundar och med barnvagnar. och en snok.
och vi bara njöt hela rundan, bästa kalle och jag :)
mella och jag var också ute på tur men i "vanliga" skogen. vi mötte ett rådjur. det var allt :D
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: kajsa

det låter underbart det! tur att kalle var så modig och vågade gå över :D

2012-05-19 @ 01:26:30
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0