snart snart...

... ska jag bege mig ut till stallet. hästar ska matas och nattas. och kalle och mella ska tas in först förstås, så de också får sin nattamat :)

vi har så underbart väder så jag tror inte de misstycker av att vara ute så länge. de brukar inte ens vilja komma in när man kommer sent på kvällen så :)

älskar kvällarna i stallet, så mysigt!

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Härligt o få ha dom ute länge :)

Inte speciellt kul för dom i såt inne när de är så fint väder.



Jag hoppas våra börjar gå ute längre från och med april vore så härligt. :)

2012-03-25 @ 07:36:19
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: sussi

haha.. ja hade oxå kvällsfodringen igår kväll :P

ibland är de faktiskt rätt mys å pyssla runt där ute

speciellt om man är ensam, ja brukar gå å prata med hästarna. Å NATURLIGTVIS så svarar de mig hahaha...

2012-03-25 @ 16:39:50
URL: http://siouxzie.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0