intressant skrittrunda.

blev en intressant skrittrunda igårkväll för mig och kalleman som resulterade i en avramling ;)
vi hade sällskap av hagkompis-mella med matte och skrittade ut på en timmestur i skogen. och när vi skrittat kanske 15 minuter så såg kalle en livsfarlig (....) plastbit bredvid grusvägen vi gick på och bockade iväg helt okontrollerat. jag var inte alls beredd där jag satt halvt bakofram på lång tygel och pratade med eva, höll mig kvar 3-4 språng men sedan valde jag att ramla av kontrollerat istället för att försöka klamra mig kvar med risk att flyga rejält.
och givetvis var det på den enda biten på hela rundan där det är stora stenar som inte är så mysiga att landa på :P
sedan fortsattes rundan som ingenting. tokhäst!
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Pillan

Ush, hoppas du inte slog dej!

2012-03-01 @ 08:17:48
URL: http://pillllans.bloggplatsen.se
Postat av: Erika

Aj landade du på stenen ? :O

2012-03-01 @ 19:54:47
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0