det behövdes!!

kalle och jag var ute på en tur i skogen ensamma igår i rusket. vi skulle egentligen haft sällskap men andra pållan var inte helt ren. men kalle och jag gav oss i alla fall iväg som sagt!
kalle var riktigt på hugget och glad och studsade runt mest hela tiden. det var lite blåsigt och så, vilket förstås gjorde turen extra festlig. när vi travade så var det ökad trav hela tiden. jag önskar någon hade sett oss då :) för visst FINNS steget därinne. vi vet bara inte hur vi ska få fram det annars ;)
galopperade i ultrafart uppför några backar och kalle var bara överlycklig. och jag med.
det behövde vi helt enkelt, båda två :)
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Aw va härligt. :)

2012-03-21 @ 14:42:16
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0