about s.

om ni undrar var s är... så är han iväg på sommarbete :)
s till höger
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Anna

Sv: Ja, blev rätt nöjd med det :)

Dock så är inte bokstäverna så rak, men det gör inget. Var billigt så :p.



Han är 19år, idag :).

Turbo är verkligen mitt allt så därför jag är så himla orolig (men det är väl alla) :p.

2012-06-08 @ 08:26:00
URL: http://annaakerman.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

Jo när vi fick till det så är Salle den finaste och bästa häst jag suttit på. Men när jag inte fick till det så var det inte lika kul... så jag kände att det är bättre om han får komma till någon annan som kan förvalta honom bättre! Bara ni jobbar vidare så kommer ni säkert komma över kval så småningom. Hur gammal är han nu Kalle? Och byter han? Jag har nämligen kollat lite på en äldre herre som jag är ganska sugen på :)

2012-06-08 @ 08:57:26
URL: http://dressyranna.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0