träning för båda.

idag blev det ordentlig träning för både kalle och mig. ja, ridning är också träning och väldigt jobbigt. men idag blev det en ANNAN SORTS träning för mig också :)
 
kalle och jag var nämligen ute på powerwalk och sedan klättrade vi. blev 6 gånger upp för de branta backarna. kalle kämpade på men mest får nog jag kämpa haha, det blir nästan så kalle får dra upp mig till toppen ;)
 
tycker det är mysigt och roligt att klättra "från marken" och inte alltid uppsuttet!
 
 
finaste kalle på toppen.
 
 
här kan man se planket på ena sidan och början på stupet på andra. det gäller att hästen går rakt :P
 
 
försökte ta en bild så man ser hur långt det är ner, men det lyckades inte så bra ;)
 
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

SV
Ja jag håller tummarna nu. :)
Du har väl läst om transport olyckan vi var med om för ett tag sedan ?

När Grim försökte klättra ur transporten?
Efter de har vi inte vågat köra honom i transport mera.

Så vi var tvungna att åka in för att utreda hältan på kliniken, samt ta nya röntgen bilder osv.
så denna gång så hyrde jag in Ronny Åhman om du vet vem han är att köra Grim med sin stora trailer. :)

Anledningen är för att Grim grips av panik i trånga utrymmen.
som transport osv får han panik i.
och denna stod han jätte lugnt i och nu har jag pratat fram o tillbaka med Ronny o vi misstänker att Grim lider av klaustrofobi.

Så i fram tiden är målet o köra han i en vanligt transport, men utan mellan vägg.
för de var när olyckan hände som han inte gick o lasta in knappt tog 20 minuter.
sen hände de som hände o då åkte han med mellan väggen snett i transporten

Tidigare enbart körd utan mellan vägg.
Så nästa besök hyr vi in Ronny igen :)

2012-07-30 @ 22:24:53
URL: http://eriikapettersson.blogg.se
Postat av: Karoline

Vad ni är duktiga! Vilken bra idé att klättra med sin häst avsuttet, jag ska nog prova det någon gång, det är bara det att jag är så himla otränad :)

Sv: Det är bara en vanlig gjord från prestige, den jag har nu drar fram sadeln lite och den här nya ska inte göra det.

Hur går det för er med sadelletandet förresten? Det är så jobbigt att hitta något bra tycker jag :(

2012-07-30 @ 23:15:46
URL: http://karolinesliv.wordpress.com
Postat av: Sabine

Nej vad fint du har på din blogg! Hur har du fått det såhär? Jätte fint! :) om du kommenterar "blogg" på min blogg så länkar jag din blogg ;D

2012-08-01 @ 01:13:32
URL: http://jagochjasmin.blogg.se
Postat av: Sabine

Svara på min blogg (y)

2012-08-01 @ 01:16:04
URL: http://jagochjasmin.blogg.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0