roadtrip.

blogg.se muppar med mig... är det fler som har problem? försökt komma åt "nytt inlägg" i en timme nu. bah! men nu så, finally.
 
idag har jag varit på hästig roadtrip. så jag kan säga att jag är gaaaanska så seg nu. berättar mer om det imorgon men det har varit en väldigt väldigt bra dag. pussat på annan mule än kalles idag...
 
ikväll har jag ridit kalle, kom hem från min roadtrip kl.19.45 ca och då åkte jag till stallet. tog ett kort pass på stora utebanan med kallebing och kom hem typ 22:15. mysigt att vara i stallet på kvällen faktiskt... håller ni med?
 
hoppas ni alla haft en fin dag!
 
bästa kalleman!
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Ibland tycker jag de är mysigt o vara i stallet på kvällarna, men mest föredrar jag på dagen. :)

Gillar o ha kvällen ledig hemma. :)

2012-07-18 @ 09:15:53
URL: http://eriikapettersson.blogg.se
Postat av: Erika

sv
Tack :D
Riktigt nöjd faktiskt hoppas nu bara hon kan hålla den formen o inte gå upp mera. :P
För då blir hon som en tunna igen, haha

2012-07-18 @ 09:31:12
URL: http://eriikapettersson.blogg.se
Postat av: Pillan

Ja kväll i stallet är härligt :)

Sv; Jag ska flytta honom till ridklubben här på ön, just för manegen & träningsmöjligheterna under vintern som kommer bli jättebra :) Har aldrig haft manege innan och det blir nästan alltid ofrivillig vila då & då under vintern pga vädret. Nu slipper jag det och kan hålla igång + träna också :)

2012-07-18 @ 09:43:29
URL: http://pillllans.bloggplatsen.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0