kissnödig.

idag fick kalle busa av sig i ridhuset. hans skor satt så löst så jag vågade mig inte på att göra något annat. det var en lycklig BUSIG kallebing som brallade runt därinne. sötaste!
därefter kom hovslagaren och kalle fick fina fossingar och nya skor. kalle var lite bökig och ville inte flytta sig när hovslagaren ville... och när vi var på sista hoven så ställde sig kalle i "kiss-position" och jag fick snabbt dra in honom i boxen så han kunde kissa där. sötkalle gick bara in så alla fyra hovarna var i boxen innan han började kissa... och han kissade LÄNGE. sötbusen var så akut kissnödig så han kunde ju inte flytta sig innan när hovslagaren ville, han knep ju för fullt!!!!
nu ikväll har vi varit och hälsat på hästarna i hagen också och bjudit på godis. kalle gnäggade när han såg oss. min fina fina häst!
bara älskar den här bilden. fångat kalles uttryck så bra, positiva älskade kalle med glimten i ögat.
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

naw lilla kalle då..

2012-07-13 @ 19:42:16
URL: http://eriikapettersson.blogg.se
Postat av: kajsa

vad skönt för honom att få busa av sig i ridhuset och få nya skor! bilden är verkligen jättefin! :)

Svar: ja, det var en nöjd kalle som fick busa i ridhuset. och nya skor var verkligen välbehövligt :)
fridan

2012-07-14 @ 17:08:22
URL: http://kajsashastliv.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0