imorgon gäller det.

imorgon kommer hästfysioterapeuten ut till kalle igen. jag ska då rida med tryckpadd så vi ska se om sadeln ligger som den ska, om den behöver breddas igen eller om den inte ligger bra alls!
kommer bli väldigt spännande. kalle har haft lite reaktion i ländryggen och vi ska nu se om det beror på sadeln eller något annat. det kan också vara träningsvärk, han jobbar väldigt mkt med ryggen nämligen! :)
vi ska också då testa om det blir någon skillnad med en eric le tixerant-gjord.
någon av er läsare som har erfarenhet av gjorden? :)
bild från tidig vår när jag gjorde i ordning kalle för ridtur  ståendes i hagen ;)
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Sån gjord har jag funderar nu på till Raski.

Till hoppsadeln, men dom är ju så förbannad dyra.



Men satt o diskuterade med pappa nyligen om vi ev ska köpa en.

dom långa är ju dyrast, men eftersom de är hoppsadel jag har så måste jag ha en lång.



Hört massor bra om dom o blivit rekommenderad de till Raski p.g.a hennes svåra sadelläge.



Hoppas din sadel ligger bra. :)

2012-07-09 @ 15:18:46
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Michaela

Vilken underbar liten filmsnutt du la upp innan på löshoppningen =) det är så roligt att se när dom blir så busiga och glada! hoppas det går bra för er med fysioterapeuten!



sv: det gick bra jag landade relativt bra. efter ett tag så lär sej kroppen på något sätt hur man ska landam och det är ju tur det så man inte slår ihjäl sej varje gång!

Jag tycker det är jättekul att löshoppa och gör det ibland. Jag tycker det är ett effektivt sätt att dränera lite överskottsenergi.

2012-07-09 @ 15:55:54
URL: http://shalim.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0