förhoppning.

igår var det verkligen skitväder. regnade i stort sett hela dagen och sen hela natten. MINDRE kul!!! när jag var i stallet var det dock uppehåll i de timmarna så jag hoppades lite smått att det kanske räckte med regn. men nej då... hoppas kalle inte frös i natt i alla fall.
 
nu lyser solen och jag hoppas verkligen att det håller i sig :)
 
idag ska jag prova en ytterligare sadel på kalle. blir spännande att se hur den passar. om jag inte eventuellt tar en tur i skogen i stället i den bomlösa. jag får se, jag får se! man saknar ju trots allt skogen rejäääält efter att inte ha kunnat rida i sadel på typ 2-3 veckor. och jag har ju berättat att barbackaturerna inte är sååå mysiga när kalle får busfnatt och man får klamra sig fast med allt man har :P
 
vad har ni för planer idag?
 
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Anna S

Vad jobbigt att behöva leta efter sadel igen, det måste ju vara det svåraste att hitta i utrustningsväg. Hoppas du hittar en som passar snart! :)

Svar: sv: ja usch jag är så trött på allt vad sadlar innebär. men det hela kommer troligen sluta med att vi måste specialkonstruera en sadel. kalle har riiiktigt knepigt sadelläge... :((
fridan

2012-07-20 @ 12:22:06
URL: http://missbelinda.blogg.se
Postat av: Amanda ♥

Jättefin blogg :) Va gärna med i min bloggtävling där du har chansen att vinna en bild på ditt djur ritad av mig! / Amanda - wixiepixie ♥

2012-07-20 @ 17:38:29
URL: http://wixiepixie.blogg.se
Postat av: Erika

De är jätte trist o vara utan sadel :/

2012-07-20 @ 19:56:38
URL: http://eriikapettersson.blogg.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0