fin kalle.

igår tömkörde jag kalle. vi var först på stora utebanan men sen öppnade sig himlen och regnet bara ÖSTE ner så vi fick skynda in i ridhuset. vi var i det stora. 
 
jobbade mycket skolor och igångsättningar/avbrott. kalle var så fin, så fin :) och vet ni? jag kan nu (iaf hittills) ha spö även när jag går/springer bakom och till och med vifta lite med det så det svischar (inte så det smäller, då får han panik). såååå bra, så bra!
 
idag red vi lite i den bomlösa på stora utebanan. kalle var TOKPIGG!! vet inte var han får all sin energi ifrån, haha. så det blev ett pass med mycket halvhalter för kalle ville bara galoppera eller trava superfort :P men skolorna utförde han som alltid jättebra. fina häst!
 
JAG VILL HITTA EN SADEL!!!!!! :(
 
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Du har prövat några sadlar va?
Men som inte låg bra.

Sadel letande är så trist. :/
o de kan ta sån tid innan man hittar rätt dessutom.

2012-07-29 @ 19:13:07
URL: http://eriikapettersson.blogg.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0