det gäller att passa på.

eftersom sommaren kort sagt har varit K A S S så fick man verkligen ta tillfället i akt idag när solen faktiskt visade sig ordentligt :) därför har jag legat och lapat sol hos mina föräldrar i stort sett hela dagen :P
 
kalle fick både flugtäcke och huva på idag, verkade uppskattas!!! annars går de alla tre utan något alls på sig... :)
 
senare blir det att åka ut till bästaste kalle och motionera honom. får se vad vi hittar på, är lite seg efter den här soliga dagen!!
 
vad har ni gjort idag?
 
 
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Ida

Haft en bra dag? :)

2012-07-22 @ 18:02:35
URL: http://www.ponnykrach.blogg.se
Postat av: Frieda

Gjorde du några fynd på Ullared?? :) jag va ju också där i somras, men jag vågade faktiskt inte besöka hästavdelningen eftersom jag då säkerligen hade gått därifrån med massa grejer till tryggve som jag då måste förvara nånstans tills han kommer hem :)

2012-07-22 @ 22:17:01
URL: http://gaaaalet.blogg.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0