till frieda.

av nån anledning kan jag inte få fram någon kommentarsruta på din blogg :o
så jag kommer svara på kommentar från dig senare när kommentarsrutan behagar hoppa fram igen :)
men jag kan säga att jag är IMPAD av dina sy-talanger, jag tror minsann du är en naturbegåvning :D
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

SV:

Ja, dom får ju sån frukansvärd vinter päls, haha. ;)



Ja, hon har vilat i nästan en vecka nu. :)

Gick en promenad häromdagen, o shit så pigg hon var.

Bocka o busa i paddocken.



Har haft för mycket i veckan, så har inte hunnit med o rida.

men imorgon ska jag gå ut o gå med henne för hand, för jag vill inte rida på kvällen själv.

när de är mörkt eller skymmning.

om jag inte hinner åka ut medans det är ljust o rida, beror på vädret. :)



2012-01-22 @ 19:37:06
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Frieda

Men åh va du är go, tack! :)

Jag börjar fundera på vad jag kan hitta på att sy till Tryggve ;)

2012-01-22 @ 20:52:18
URL: http://gaaaalet.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0