tävlingsplaner 2012

har ni börjat fila på tävlingsplanerna 2012? jag har kollat en del i tävlingsdatabasen... men det är svåååårt att försöka planera tycker jag. vi är inte redo att ge oss ut lokalt/regionalt än, kalle måste hålla sig lite mer på marken först :P
mina funderingar är näääär vi ska debutera detta år.
antingen är vi med på en lokal dressyr ca 10 mil bort den 4 mars på en ridklubb vi aldrig varit innan, och rider LA:3 och MSV C:1.
eller så väntar vi lite till och rider en LA:3 och en MSV C:2 på en av de tävlingsplatser vi besöker varje år, och rider då LA:3 och MSV C:2.
svååårt är det. jag tror jag får fundera lite till :)
det här året skulle jag ju egentligen tävla både kalle och ganci var ju min plan :/ tji fick jag.
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: warnmark -officiell bloggare Göteborg Horse Show 2012

Sv; När jag hade mina Soft Up var jag tvungen att lägga dem över sadeln men sedan tog jag snöret i stigbygelpåsen och knöt fast dem i den lilla ringen man fäster martingallen :) Borde gå att göra liknande :)

2012-01-29 @ 20:49:44
URL: http://warnmark.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0