svar på tal; svar på kommentar.

jag fick en kommentar av michaela som inte hade angett någon bloggadress/mailadress som tipsade mig om en sadelutprovare "hastohalsa".
jag har provat den sadelutprovaren och jag blev inte alls nöjd. hon provade ut en sadel till kalle som han fullkomligt avskydde, den tryckte honom rejält på bogbladen och passade oss helt enkelt inte alls! visst, jag satt som en prinsessa men kalle fick så ont av den så han blev ARG! och ni som känner kalle vet att han aldrig blir arg... det finns liksom inte i hans värld. så det här var verkligen ett tecken på att sadeln iiiiinte var omtyckt!
så nja, jag var inte nöjd alls :)
kalle med sadeln som provades ut... passade inte alls!
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Michaela

Jaså! Där ser man! =) visste inte att du provat henne. mina erfarenheter är precis tvärt om min pålle var en liten elak rodeohäst innan jag bytte till denna sadeln och nu är han som en dröm att rida =) det är ju så svårt med sadlar! och dyrt!! hoppas du hittar någpn som passar. har ingen blogg så det var därför jag inte skrev något... men du vet nog vem jag är för vi har jobbat på samma jobb ;) gillar din blogg tycker den är mycket trevlig att läsa! =)

2012-01-16 @ 18:12:15
Postat av: Erika

Inte alltid en sadelutprovare kan hitta rätt sadel heller.

Jag måste pröva o ta ut en, för jag klarar inte av själv o hitta en. :/



Önskar jag kunde själv, men ger hon en chans o komma ut.

2012-01-16 @ 19:12:18
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Emmy

Hittade din blogg alldeles nyss, jätte fin!:)

men tänkte tipsa dig om sadelutprovare men vet inte vart du bor. Den ligger i stockholm i alla fall!

bara att höra av dig :)

2012-01-17 @ 06:07:01
URL: http://zalkina.blogspot.com/
Postat av: Anna

Vet att många har problem med att hitta sadlar. Då är det ju extra viktigt att de som man betalar för att få hjälp av faktiskt vet vad de pratar om....

2012-01-17 @ 20:22:18
URL: http://salentein.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0