och dessutom är jag depp...

... för att jag troligen inte kommer till göteborg horse show i år :( :(
buhuuu!
idag har jag i alla fall varit ute och skrittat kallebing i skogen i nästan en timme tillsammans med 2 andra tjejer och 1 häst (de turades om att rida). när ena tjejen gick hade hon såna där broddar på sig som man kan sätta fast på sina skor. på grund av det var hon totalt livsfarlig enligt kalle som dansade runt och skuttade och skulle vända sig för att kunna se var det otroligt farliga ljudet av broddar mot asfalten kom ifrån. knaspålle!
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Olivia Gustavsson

tråkigt att du inte kan komma till göteborg horseshow :(

2012-01-29 @ 22:18:09
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0