frågestund - svaren!

kom på att jag inte svarat på frågestunden än... så det gör jag nu!
Erika hade ingen fråga men väl ett önskemål. och det var film när kalle busar och det har jag med i min årsresume, kolla HÄR :) känner du igen hans beteende? hih!
Anna S frågade:
Vad har du för ridstövlar?
svar: mina ridstövlar är egentligen hoppstövlar men jag fullkomligt älskar dem. de är av märket catago och modellen heter ofir. hårda dressyrstövlar är inte riktigt min grej :)



Erika frågade om målen för 2012.

Svar: är inte klar med mina mål än så de kommer i ett separat inlägg :)

och flera frågade om hur det gick på gancis tredje veterinärbesök

svar: som ni säkert förstått är hon fortsatt skadad och fortsatt boxvila/sjukhage... nytt återbesök på tisdag.

och sen var det inte fler frågor , lite klent tycker jag allt av er :P hihi!
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Fy på oss! :O Hur ofta rider du ut under en normal vecka? Hur resonerar du kring uteritter alt trimm i ridhuset?

2012-01-08 @ 18:24:40
URL: http://ettahnia.blogg.se/
Postat av: Stella ♥

sv: Haha ja hon är lydig :) Är inte helt säker på hennes höjd men någonstans mellan 170-180cm tror jag :)

2012-01-08 @ 18:47:59
URL: http://wecandoittogether.blogg.se/
Postat av: Erika

Är det därför du varit lite borta från bloggen p.g.a att Ganci är skadad ännu ? :/

Förstår om du blev ledsen o deppig p.g.a de.



Håller tummarna att hon snart är bra.

Så du kommer igång även med henne :)

2012-01-08 @ 21:08:34
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Erika

Hihi bus-Kalle! Så underbar :)

2012-01-10 @ 10:21:12

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0