suck suck.

suck, vad irriterad jag blev nu ikväll. jag var lite småirriterad redan i eftermiddags då jag insåg att jag inte skulle kunna rida kallebing i ridhuset ikväll pga att båda ridhusen var upptagna för lektioner och träningar. så jag ställde in mig på en skrittrunda i skogen istället.
så jag gav mig iväg för en promenad med kalle. och när jag kommer till anläggningen... SÅ ÄR DET INGEN TRÄNING !!!! usch så irriterad jag blev. och jag hade ju inte kalle igjordninggjord för ridning eftersom vi var ute på promenad.
blärk, vad surt... :(
ikväll kom en häst tillbaka till stallet också som varit iväg på tillridning. ska provrida den krabaten i veckan.
min älskade hoppsadel som kalle växte ur och som nu är såld får pryda bloggen i det här inlägget.
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Kul att få provrida en annan häst. :)

Något du bara ska rida för skojs skull en gång, eller något du / ni har planer på att du kanske kan rida då o då ? :)

2012-02-08 @ 19:11:12
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0