strul

argh. blir jobbigt att ta sig till stallet nu under helgen (ja, kanske i veckan också). startmotorn till min bil pajjade nämligen igår eftermiddag... så nu måste sambon och jag samsas med den andra bilen tills min bil är redo igen!! jobbigt... och just den här helgen ska ju förstås min sambo jobba så det strular till det hela. morrmorr.

jag hade ju helt bestämt att åka till stallet kl. 07:30 och sedan vara där till lunch, för jag har tvättstugan från klockan 12. nu måste jag köra sambon till jobbet vid 08:45. då är jag i stallet typ 09:20. och då blir det liiiite tajt att hinna med att motionera 2 st hästar, mocka o fixa mat hos kalle plus hjälpa en tjej i stallet med tömkörning av hennes häst.

så idag är jag en sur frida ;)

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Anna

Jag hatar när bilarna strular. Min har bråkat ett bra tag och jag är sjukt less att tigga skjuts och anpassa mitt liv efter andra. Men förhoppningsvis blir den fixad idag!! :)



SV: Nejdå jag har aldrig märkt det med Salle, eller någon annan häst. Tror det kan vara skönt att slippa bett ibland, och ändå kunna rida!!

2012-02-20 @ 08:46:03
URL: http://salentein.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0