som jag längtat!!

som jag längtat efter att den här dagen ska komma... för ikväll gjorde jag något som jag inte gjort på flera månader och känslan var bara ren LYCKA!!
vad gjorde jag då som var så speciellt? jo, jag red på en helt och hållet snö och isfri UTEBANA!! loooovely :)
kalle var dock lite jobbig idag, ville mest bara rusa. mot slutet fick jag igenom honom i alla fall. dags att börja hårdtrimma :)
longerade s också en sväng på utebanan, duktig pålle :)
älskade utebana!
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Aw va härligt! :D

Våran börjar oxå titta fram, just nu står de lite för mycket vatten där.



Men de hoppas jag sjunker undan snabbt :D

2012-02-23 @ 23:07:55
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0