idag är det verkligen inte min dag... fodr...

2012-01-27_21_39 (MMS)

idag är det verkligen inte min dag... fodringsmiss så de blev stressigt. hästen jag passar som alltid har så lättmockat har haft värsta kriget i boxen. kalle är sjövild och bockar näääästan av mig. som grädde på moset passade jag på att köra hemifrån utan lägenhetsnycklar så nu sitter jag här i bilen utanför lägenheten och väntar på bättre tider. eller i alla fall på att min sambo ska komma hem så jag kan komma in i värmen!

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Jobbigt med stress. :/



Tur du sitter kvar när han bockar.

Själv flög jag som en vante när Raski gjorde de.

Eller bock + bakut, då gick de inte hålla sig kvar. :/

2012-02-09 @ 22:45:17
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0