en lycklig häst.

igår kväll blev det lite hoppning för min och kalles del. kan tro att det var en glad kalle :) vi hoppade bara några språng på ett litet kryss eftersom inte kalle hoppat på länge. men sååå glad var han och sög tag i hindren ordentligt. finaste bus!
dock verkar det här med hoppning också vara något han gärna sysslar med utan mig på ryggen. han har nu på en veckas tid hoppat ur ur hagen 2 gånger... och då har vi ändå höga rejäla staket :P
så som ni ser på inlägget nedanför (och även samma bild i det här inlägget) så fick jag konstruera jättehögt staket istället. hoppas det håller honom innanför ;)
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Nu borde han ju hålla sig kvar i hagen tycker man. ;)



Kul att hoppa igen. :)

2012-02-15 @ 12:34:40
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0