sol, pigg pålle och veterinärbesök.

sol sol sol har vi idag. gillas!! tyvärr är ju också i stort sett all snön borta. hade hoppats kunna fota massa fina bilder annars. jaja, man kan inte alltid få allt!!
 
kalle och jag tog oss ett pass i stora ridhuset. där var massa olika bommar och hinder framställda. vi nyttjade travbommarna och kalle var TOKPIGG!! han trodde väl att vi skulle hoppa. tyvärr blev det inget skuttande då det bara var kombinationer uppsatta och jag kunde inte ändra de då de skulle användas. kalle verkade nöjd ändå!
 
sen kom veterinären också och vaccinerade kalle. influensa, stelkramp och botulism. skönt att ha det gjort :)
 
fotade lite på fina kallebing i hagen. jag måste lära mig inställningarna på systemkameran med. vi har haft den i 1-2 år och jag har använt den max 1 gång (förutom idag) och då med auto-inställningar ;)
 
 
 
 
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Anonym

Hihi.. Tok busen :)
Ja vi har skickat
prover skolhästarna visar inget.. Så håller alla tummar :)

2012-12-28 @ 19:56:55
Postat av: Sussi

Haha ^^den va fr mig :P

2012-12-28 @ 19:58:42
URL: http://siouxzie.blogg.se
Postat av: Erika

SV
Usch samma här.
Is gata :(

2012-12-28 @ 21:09:35
URL: http://eriikapettersson.blogg.se
Postat av: Erika

SV
Usch samma här.
Is gata :(

2012-12-28 @ 21:09:35
URL: http://eriikapettersson.blogg.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0