1 day left.

jaha, då var det bara en dag kvar till julafton då. knasigt, var har det här året tagit vägen? och var är julkänslan? idag var det riktigt ruggigt ute; blåste isvindar! så nja, jag har ingen julkänsla. men det kommer väl :)
 
kalle och jag var ute på promenad idag i 50 minuter och kalle var tokpigg. ville inte vara i ridhuset och det är isgata under snön överallt så ville kunna se underlaget ordentligt; därför gick jag :)
 
det är så roligt att titta på kalle och a i hagen. de busar varje dag och är helt tokiga :) i hagen bredvid går två unghästar, de busar också en del. ingen av de andra hästarna brallar runt på det sättet. ganska kul; de yngsta och de äldsta är de som lever rövare!! 
 
igår köpte jag också en julklapp till mig själv; en ridkjol. lär användas flitigt trots att den är så ful ;)
 
vad har ni önskat er i julklapp?
 
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: sussi

GOD JUL till er oxå Frida...
Klart ja gärna kommer ut till dig =)

Häst gissar ja :P hehe
kan tänka mig att de va ruggigt ute,
själv spenderar ja dagen inne ;)

2012-12-23 @ 15:05:27
URL: http://siouxzie.blogg.se
Postat av: Erika

Känns som 2012 försvann, de gick så otroligt fort.

Sv. Tack ;D

2012-12-23 @ 15:56:45
URL: http://eriikapettersson.blogg.se
Postat av: Noomie Sundell

Haha, ja han var rätt glad när han fick springa så^^,
Jo, det kan vara riktigt bra, speciellt om man är osäker på om dom går rent eller inte, precis som du sa!
Haha vilken tur att det var boots då!(x
Jag har önskat mig en ny ridhjälm i julklapp. Har inte köpt någon ny efter jag flög av och smällde i huvudet... Så kände att det kunde vara behövligt med en ny(a)
Vad har du önskat dig?((:

2012-12-23 @ 21:47:38
URL: http://lexx.blogg.se
Postat av: Kajsa Johansson

När jag läser om Kalle är det verkligen svårt att först¨att han är så pass gammal som han är! Hihi, han är så söt :')

sv: Nej då, men man får se till att inte lägga i för mycket grädde :)

2012-12-23 @ 22:05:06
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0