we're getting stronger!

idag var jag och kalle ute på powerwalk och klättringsrunda. la också in lite intervaller med springning/trav :) gött!

märks att både kalle och jag blir starkare och starkare när det gäller klättringen. i början så var jag helt död efter typ 3 ggr upp och ner i backen och kalle också. nu är vi inte ens andfådda eller ansträngda när vi gått våra sex ggr upp och ner :)
 
idag passade kalle på att bli "rädd" för något uppe på toppen mellan planket och stupet och hoppade halvt nerför stupet... jag hann få liiiite panik!
 
när ni klättrar; hur många gånger brukar ni ta er uppför backen? :)
 
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Oj, jag tänker nog inte riktigt på hur många gånger de blir upp o ner. :P

Klättrar väldigt sällan.
Men säkert bra o göra.
Utan blir de någon backe blir den ju upp eller ner bara.
sällan flera gånger, men nyttigt visserligen. :)

2012-08-14 @ 22:11:35
URL: http://eriikapettersson.blogg.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0