fnissande.

jag brukar tänka på det när jag och kalle är ute i skogen (som vi alltså var idag på morgonen). vi måste verkligen se helkonstiga ut. kan tänka mig att både hästmänniskor och "vanliga" människor skulle titta lite snett och undrande om de hade sett oss.
 
kalle är ju nämligen, som ni alla vet, en riktig busunge. han tittar på allt och hoppar från sida till sida och rycker till för allt. ibland så blir han bara "lite" rädd och då kan det vara att han liksom tar konstiga steg med något ben för att akta sig för "faran". och hela tiden så sitter jag bara där uppe och fnissar och skrattar åt min tokstolle.
 
så ja, jag kan bara tänka mig hur roliga vi måste se ut. jag fnissar för mig själv bara jag tänker på det ;)
 
 
bilder går visst inte lägga in nu enligt blogg.se
 
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Haha^^ :D
kul ändå att kunna fnissa åt såna saker ju o inte bli rädd, irriterad eller så eftersom de är hans personlighet o vara sån. :)

SV
Jag har oftast repgrimma på Raski när hon går med som handhäst. :)

Den är super bra eftersom den är lite skarpare oxå och så lätt o ta på och sen har jag ett långt grimskaft.
lite kortare än en longerlina, men längre än normal grimskaften. :)

Annars skulle jag nog haft vanlig grimma + kedja för hon kan få för sig ibland att nu går jag åt ett håll o vi åt ett annat.
men för de mesta följer hon snällt med så de funkar kanon bra.

red mycket så förra året med Grim och hade Raski som handhäst i alla gångarterna.

men nu blir de bara skritt, sen får Raski trava i fatt när hon saktar ner lite. :)

2012-08-11 @ 13:06:15
URL: http://eriikapettersson.blogg.se
Postat av: Mikaela

Haha, kan se det framför mig! Tycker att det är bra att du kan skratta åt hans bus, vissa blir ju bara irriterade...

Sv: Det är jättekul. :)
Vill prova på högskolan först och känna att det går bra. Får se om tid och ork finns att börja sen igen. :)

2012-08-11 @ 17:36:52
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se
Postat av: Frieda

Åh alltså jag förstår precis vad du menar, Tryggvis är ju också sån! En gång gick han ner i ett dike för att komma åt ett träd och klia sig på halsen, jag bröt ihop av skratt! De skulle nog verkligen bli bästisar tryggve och Kalle ;) Sv: ja alltså mamma bootcamp grejen är mest en rolig grej, jag gillar ju att träna och att inspirera andra, har kommit i rätt hyfsad form på 6 mån efter förlossningen och då tänkte jag att det kunde vara kul att få hjälpa andra till samma sak och kanske få såna som aldrig tränat att faktiskt tycka det är roligt så de kan göra det istället för att äta bullar under mammaledigheten ;)

2012-08-12 @ 06:21:35
URL: http://gaaaalet.blogg.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0