vi hade i alla fall tur med vädret.

idag har det varit riktigt skitväder. regn regn regn och blärk. men när pernilla och jag skulle rida ut i skogen så blev det plötsligt superfint väder. till och med solen tittade fram :)
vi var ute på en härlig tur 1,5 timme sisådär och hästarna var så glada så! och kalle var rädd för en åker som var plöjd... hmpf!
lovely!!
imorgon ska vi nog jobba lite seriösare dressyr tror jag på banan. hoppas kalle är lika taggad som jag :)
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Matilda

Vilken tur ni hade =)

2012-04-27 @ 02:52:22
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0