inget tömkörningsväder.

var inget vidare tömkörningsväder igår kväll när kalle och jag skulle tömma på banan. det blåste och var ruggit och regnet hängde i luften. resultatet: något taggad kalle!
så därför vågade jag mig inte på att galoppera honom, han brallar så hiskeligt då och är det dessutom blåsigt så tappar jag honom lätt :(
men vi jobbade mycket med skolor och han var så fin så! han är så rolig att tömköra för han vill verkligen göra allt på en gång så ibland provar han med öppna, sluta, skänkelvikning, förvänd sluta etc tills han får beröm från mig :P sötnöten!
finaste bingen på vår allra första lokala dressyrtävling 2008 :)
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Frieda

Söt-Kalle :) men Gud vilken skillnad det är på honom då och nu, han är mycket maffigare nu ju...

2012-04-20 @ 16:34:47
URL: http://gaaaalet.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0