ibland undrar jag...

... hur gammal kalle är egentligen :P idag stod hoppning på schemat, studs närmare bestämt. och redan i uppvärmningen så var kalle toktaggad. det var taktande och i galoppen så blev det ungefär huvudet upp, svansen upp och spikraka ben om ni kan se det framför er ;)
och när vi började hoppa så gick det fortare och fortare och vi hade bromssträckor på nästan ett helt varv runt stora utebanan (den är ca 80x80 tror jag...), haha. det är tur vi inte sysslar så mycket med banhoppning längre :P
men jag är glad när kalle är glad :)
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: kajsa

man blir så glad när hästarna är glada :D även fast det kan vara lite jobbigt ibland som ryttare att sitta på en glad häst haha!

2012-04-17 @ 22:53:23
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0