här ska inte unnas!

haha, hade ett tufft dressyrpass med kalle igår i ridhuset. han fick jobba mycket och länge, så jag tänkte att han var värd en skogstur idag eftersom vi ska träna imorgon igen :)
men nja, han hade nog behövt jobba av sig ordentligt idag med. för han var heltokig. hoppade för allt och tittade på allt och var bara sådär härligt galet fjantig som bara han kan va ;)
men en trevlig tur hade vi, och vi hade sällskap av eva och mella :)
solen låg på och det var jättesköönt!
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

SV:

Ja de är kul o hjälpa till. :)

Jag vill o ska ev börja hoppa lite i sommar, helst på Raski.

men beror väl på hur de blir med henne o hennes hälta.



Annars får jag väl ta något skutt på Grim. ;)



Vi ska kika på Raski imorgon igen.

Nu har hon vilat en vecka sen sist vi kollade hältan.

Man ser ingenting i hagen. :S

Så förhoppningsvis är den borta, men har bokat ett besök av en som säger att hon är häst fysiolog.

hon behandlar med ultra ljud, massage, nålar osv.

hon ska tydligen vara super bra, min stallägares bästa kompis. :)

Så litar fullt ut på att hon är bra.



Hon kommer på tisdag nästa vecka. :)

Så får se vad hon säger.

Är Raski sen inte bra så åker vi till kliniken med henne, men vi skulle gå henne mer vila och inte ta ut något i förskott utan låta hältan vila för den är så liten eller var så liten.



Kul o snällt att du frågade de värmde att någon fråga hur hon mår :)

2012-04-04 @ 21:00:04
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: sussi

malin å josse va de...

josse red 2 hästar för emeli va stel i nacken å kunde inte :P

kul att du fått tider för lisa, var är hon hos annakarin lr??

2012-04-05 @ 12:26:47
URL: http://siouxzie.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0