vilket ruskväder!

usch vilket ruskväder vi hade igår. regn och jätteblåsigt hela dagen. inte kul någonstans...

kalle och jag trotsade vädret och red ett pass på stora utebanan. det blev dock inte sååå mycket gjort då både kalle och jag försökte undvika blåsten och regnet som piskade oss i ansiktet :P

men den förvända galoppen satt och även skänkelvikningarna. brabra! :)

idag hoppas jag på bättre väder !



bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Fy attans för o rida o träna i ett sånt väder. ;)

SV:

Nej inget svar än. :S

Irriterande som tusan, o har inte tagit mig för o ringt heller då jag glömt bort de.



Tur du påminner mig.

Hoppas de fungerar bra mellan dig o nya pållen.

När är din plan o börja rida henne ? :)

2011-09-08 @ 08:55:41
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: sussi

umm... hon är min Princessa... =)



verkar gå riktigt bra för er oxå..

ska bli kul å se henne "in person"

2011-09-08 @ 11:57:57
URL: http://siouxzie.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0